Terms of use

Sadržaj Internet stranice www.javacoffee.rs je vlasništvo preduzeća  JAVA COFFEE d.o.o, Andre Nikolica br.7 Beograd, Srbija. Upotrebom Internet stranice www.javacoffee.rs korisnici prihvataju objavljene opšte uslove poslovanja. JAVA COFFEE d.o.o i korisnici s opštim uslovima ugovaraju međusobne obaveze pri kupovini u Internet prodavnici www.javacoffee.rs

Opšti uslovi prodaje su sastavljeni u skladu sa zakonom Srbije.

JAVA COFFEE d.o.o zadržava pravo izmene opštih uslova na Internet stranici www.javacoffee.rs bilo kada i bez prethodnog obaveštenja. Sve promene opštih uslova su za korisnike obavezujuće.

ZAŠTITA PRIVATNOSTI KORISNIKA

„U ime JAVA COFFEE d.o.o obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/ korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Dajemo kupcima mogućnost izbora uključujući mogućnost odluke da li žele ili ne da se izbrišu sa mailing lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima/kupcima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni JAVA COFFEE d.o.o odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.“

DOSTAVA ROBE I EVENTUALNA OGRANIČENJA

JAVA COFFEE d.o.o se obavezuje da će kupljenu robu u roku od jednog radnog dana predati kurirskoj službi koja je zadužena za dostavu. Predviđeno ukupno vreme za dostavu robe Kupcu na adresu koju je uneo u procesu kupovine je najviše 6 radnih dana, bez obzira na destinaciju u Srbiji (najčešće roba stigne na adresu kupca za 2 do 3 dana).

Ukoliko Kupac unese pogrešne lične podatke ili podatke o adresi prebivališta (adresa za isporuku robe) prilikom procesa kupovine, JAVA COFFEE d.o.o ne snosi odgovornost za neisporučivanje robe. U tom slučaju JAVA COFFEE d.o.o će pokušati da kontaktira Kupca i isporuči robu na novo utvrđenu adresu uz naplatu dodatnih troškova za dostavu, a u slučaju da ne uspe, Kupac se tereti za interne troškove u visini od 300,00 dinara.

Ukoliko postoje nejasnoće u vezi unetih ličnih podataka ili odabranih proizvoda, JAVA COFFEE d.o.o će pre slanja robe kontatktirati Kupca telefonom ili mailom. U slučaju da je kupac nedostupan ili ne odgovori na mail ovo može prouzrokovati produženje roka dostave za koji JAVA COFFEE d.o.o ne može preuzeti odgovornost.

Rokovi za isporuku robe mogu biti produženi ukoliko Kupac zatraži posebnu doradu na odabranom proizvodu. Kupac će o tome biti unapred obavešten.

Ukoliko Kupac ne želi da preuzme kupljenu robu, isti se tereti za nastale manipulativne troškove u visini od 300,00 dinara.

Cena isporuke za porudzbine preko 5.000,00 din je besplatna, za porudzbine ispod 5000,00 dostava se naplaćuje po cenovniku post expressa.

Nakon obavljene kupovine, a pre isporuke na kućnu adresu, specifikacija izabranih proizvoda se ne može menjati.

Kupac je u mogućnosti nakon kupovine da se informiše o statusu iste na internetu ili na telefone +381 (0) 60 55 55 225
i +381 (0) 62 81 31 102.

 

ZAŠTITA PRIVATNOSTI

Podaci koje korisnik upisuje putem obrazca na stranici www.javacoffee.rs ili na neki drugi način (preko e-maila, telefona i dr.), su poverljivi i štitimo ih u skladu sa zakonskim odredbama. Lični podaci će biti upotrebljeni samo za namene za koje je korisnik dao svoju saglasnost. Za zaštitu ličnih podataka je odgovoran i sam korisnik, na način da osigura svoje korisničko ime i lozinku.
www.javacoffee.rs za prenos svih ličnih podataka korisnika koristi tehnologiju SSL (Secure Socket Layer), kojom se kodiraju sve informacije poslate sa porudžbenicom.

Lične podatke korisnika www.javacoffee.rs će čuvati i sprečavati svaku njihovu zloupotrebu. Korisnik bilo kada može zamoliti za upoznavanje sa ličnim podacima koje operater obrađuje, njihovo ograničavanje, brisanje, ispravljanje ili prenos podataka.

 

REKLAMACIJE I POVRAĆAJ ROBE

U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, molimo Vas da nas kontaktirate. U najkraćem mogućem roku ćemo obraditi Vaš zahtev i odreagovati u skladu sa nastalom situacijom.

Uslovi i postupak reklamacije utvrđeni su u skladu sa Zakonom o trgovini i Zakonom o zaštiti potrošača.